Midsommar


Idag har Erik, Dibban och jag firat våran egna lilla midsommar. Absolut inte så jag vill ha de men ibland får man göra det bästa av det.
Vi började med en picknick, vi skulle ut till gränsökanalen men där var det så mycket folk så vi satt ute på gräset hos oss istället. Ikväll har vi ätit "midsommarmat" och straxt ska jag börja fixa mig. Inatt står det jobb på schemat och jag är så sjukt opepp.
Är väl mest opepp pga att det är midsommar men den är snart slut så jag ska inte gnälla över det + att gänget inatt ska äta smörgårstårta och cider (alkoholfri), och det ska bli så jäädra gott!
Jag har iallafall haft en toppen dag med mina två hjärtan. Älskar er galet mycket :)
 
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-06-22 Klockan 18:49:02



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback