25


Dagen blev inte som jag hade tänkt men den blev absolut till det bättre. Först var jag på stan med mammi, och hon var söt och bjöd mig på fika. Efter cafe kannan gick vi i lite affärer innan jag följde med henne hem. Var hemma inågon timma innan jag cykla hem igen. Ikväll åt vi donken som jag gick ner och handla och efter de har vi bara slappat. Jag är sjukt festsugen.
Nu ska jag se mamma mia och drömma mig bort till bättre ställen. Erik och jag pratade förut om att resa någon stanns :) vi får väl se om det blir av


Älskade underbara mamma

image description

image description

image description

image description



   Allmänt
Publicerat 2012-03-25 Klockan 01:02:19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback