saknart


haha igår rensa jag lite på mitt rum och då hitta jag gamla kollegieblock från skolan. Ja frågan mig inte varför jag sparar på dom eftersom jag inte var på topp i skolan, men iallafall så kolla jag i dom och hitta massa bilder och grejer som tjejerna hade gjort.
Då kan jag erkänna att jag saknar det lite :))

Förvörigt så fick jag träffa hjärtat förut så nu har jag ny energi för en jobbhelg och straxt ska jag äta fläskfile och pommes innan det är dags att bege sig.
Ni får ha en bra fredag!

 


   Allmänt
Publicerat 2012-03-02 Klockan 18:20:54



Kommentarer
Postat av: rebecka

mmm:) önskar man hade tagit vara på skoltiden mer det va faktiskt riktigt skoj :) får ta en rejäl tjejkväll när jag kommer hem och alla har tid ;) PUSS

2012-03-02 @ 21:20:19
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback