-


Nu har jag precis vräkt i mig Eriks goda pastarätt! Åt gröt till frukost och efter de har jag inte ätit något så detta satt fint i magen.
Jobbade till halv9 idag och det gick super. Mina kollegor är så bra! Fick mitt sommarschema som jag inte alls klagar på, allt känns toppen. Blir att jobba imorgon också.

Ikväll hade vi grekiskafton på jobbet och det tror jag dom gamla uppskatta. God mat och dans, det är dom värda! Underbara jobb. Efter jobbet kom tobbe hit så vi tog oss en promenad, dock inte lika lång som den brukar men de räckte gott och väl ändå. Nu ska jag slappa tills jag somnar haha. Nattinatti

 


   Allmänt
Publicerat 2012-05-23 Klockan 22:57:17



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback