13


Hallå på er
I torsdags var jag som sagt ledsen som jag skrev. Erik var ute och jobba den veckan och när han är det så smsar vi inte så mycket med varandra utan vi ringer mest. Och eftersom jag hade jobbat på kvällen så hade jag inte hört något från han på väldigt länge. Så frågade mamma när vi åt var Erik var eftersom han kör i hela sverige. Jag hade som sagt ingen aning och sa att han svara inte så han sover nog. Sen sa jag på skoj " de har inte stått något på nyheterna om någon lastbilschafför?" och självklart stod de på aftonbladet att en lastbilschafför hade krockat o dött på kvällen. Fick lite panik när jag ringde Erik och han inte svarade. Men Fredric sa till mig att de de lär vara lungt och självklart var det de. Erik sov bara.

Annars har min helg varit så underbar. Vad skulle jag göra utan mina bröder?
I fredags köpte vi pizza och åkte sedan ut till kanalen och åt och sedan åkte vi till mammas skola i Gamleby för Peter ville se vart hon går i skola.
Resten av kvällen hade jag och mamma myskväll för Erik var ute med några vänner så jag stanna hemma hos mamma den kvällen.
Idag åkte Erik och jag hem till mamma och pappa för Peter kom och sa hejdå innan dom åkte tillbaks till Stockholm. Gud jag saknar er redan.



   Allmänt
Publicerat 2012-05-13 Klockan 20:15:41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback