26


Idag har jag hunnit med så jäkla mycket. Cykla hem till mamma och pappa imorse och sedan åkte mamma o jag till stan och då bjöd jag henne på en "Mors dag" fika på cafe kanan. Tycker dock de är trams med såna dagar menmen. Sedan såg vi på när mitt jobb åkte raggar-kortege haha, var jätte kul att se dom.
Jag har även ringt 112 för första gången i mitt liv idag, de gick åt skogen för ingen svarade men mamma fick turen att dom svarade. Väntade tills polisen kom innan vi gick vidare. Ett linne och halsband fick följde med mig hem. Blev sedan stan igen med Amanda och då kollade vi balen. Gresa, semina och besiana var super fina, men självklart alla andra också.
Fick sedan cykla hem till mamma igen för att betala en räkning för att vårat internet dog.
Efter att jag kom hem blev det en promenad och ikväll har vi bara ätit. Nu ska jag slappa för jag är så jäkla trött ikväll.

 


   Allmänt
Publicerat 2012-05-26 Klockan 22:07:17



Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback