28


Hallå på er!
Har haft två toppen dagar. Igår började det med att mamma och jag cykla till morfar/mormors grav och gjorde fint. Saknar er så in i Norden mycket! Efter de åkte Karin och jag ut och sola halva dagen. Var jätte mysigt och skönt att slappa med godsaker i solen.
Idag tog vi bilen till Linköping för en dag med shopping. Kommer visa er imorgon vad jag köpte. Ikväll cykla jag hem till mamma o pappa och hämtade en sak och när jag kom hem tog Erik och jag en promenad. Nu ska jag gå och lägga mig, de tar på krafterna att shoppa :))Nattinatti

 


   Allmänt
Publicerat 2012-05-28 Klockan 23:54:52



Kommentarer
Postat av: Anonym

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 22:32:26
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback