6


Hallå på er!
Vilken bra helg jag har haft men de har jag väl oftast. I fredags möte Erik mig efter jobbet så handla vi lite gott, duscha och så lagade Erik jättegod mat till oss. I lördags åkte jag med min moster och morbror + deras respektive till Gamleby för att kolla när mamma hade öppethus i skolan. Var jätte mysigt att kolla runt och sedan såg vi på modevisnings innan vi åkte hem.
På kvällen orkade jag inte dra ut så Erik o jag hade myskväll ist.
Idag hade jag en mamma dag och herregud så jäkla bäst den kvinnan är! Kan beskriva min helg toppen med en underbar släkt, pojkvän & vänner som jag älskar. Mitt liv rockar :)
Nu ska jag se klart bb innan jag ska duscha och sedan sova med min favvo.
Hejsvejs på er

 


   Allmänt
Publicerat 2012-05-06 Klockan 22:23:55



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback