27


oh jag blir dum i huvudet!! Hade 3 paket att hämta ut idag och självklart så var klänningarna i ett av dom. Ingen av dom passade så nu har jag fått beställa ett till för nästan 2000. Känns inte kul just nu. Antingen är dom för stora, för små, stora i ryggen, brösten syns för mkt osv. aja hoppas dom nya kommer passa. Håller alla tummar att dom hinner komma innan nästa helg.
Annars idag har jag slappat en del. Börjar bli sjuk och det står jobb på schemat hela helgen så jag hoppas att det går över snart.
Nyss åt mamma och jag en god middag och det blev peppar biff och bakpotatis, mums!!!! nu ska jag dricka varm oboy och se på lyxfällan
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-09-27 Klockan 20:14:58



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback