söndag


tjabba
Helgen har varit helt kanon. Åkte till tobbe klockan halv 7 i fredags morse. När jag kom dit köpte vi frukost på donken och sedan somnade jag i hans soffa ett tag. Gjorde sedan iordning oss och gick in till stan. Blev shopping och sedan lunchade vi med Linda. På kvällen satte Linda i extension i mitt hår så nu känns de lite konstigt med grejerna som sitter ihåret men jag vänjer mig nog snart :) blev sjukt nöjd iallafall!
På kvällen kom även mitt hjärta så det blev donken och sedan somnade jag gott i soffan. På lördagen gick vi till stan och sedan åkte vi till ikano. Erik shoppa endel och sedan lunchade vi på kebabbaren. Blev sedan en runda på stan med Linda innan vi gick hem.
På kvällen hade vi bokat bord på Olearys, super gott men de sög i lördags. Dom glömde bort oss, så efter 2,5 timmar fick vi maten och vi fick bara 15% rabatt. Så jäkla dåligt.
Efter maten åkte Erik och jag till viken igen. Somnade gott i min säng.
Ni betyder så mycket för mig!!
 
Nu är det beck och popcorn mys med mamma
 
 

   Allmänt
Publicerat 2012-09-23 Klockan 21:58:01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback