Aug. 20, 2013


Någon som gillade min blogg från förra inlägget? De var mängder med sidvisningar den dagen. Vi kollade även upp ipnummret på dig som kommentera! Du borde skärpa till dig.

Inatt kommer jag iallafall få sova gott!!! Har över 140 i timmen och får vara hemma. Det kanske inte är super mycket men de duger för att få sova😉 jobbet gjorde schemaändring och råka tabort mitt pass men jag ska ha mina timmar som jag är lovad så därför får jag betalt för inatt. Tyvärr är jag inte trött än, så de får bli någon bra fIlm innan jag slocknar.
Imorgon ska jag få träffa min älskade, efterlängtade bästa vän, som jag längtat :)

Bjussar på en skojig bild


   Allmänt
Publicerat 2013-08-20 Klockan 23:10:00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback