Nytt år, nya möjligheter


Får önska alla ett gott nytt år. Dags att försöka börja blogga lite igen.
Min nyår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag klagar inte. Klockan 6 åkte Erik och jag hem till Roffan och Diana för att äta och för att fira våran nyår där. Eriks bror och hans flickvän var med och även fabbe och hans flickvän. Blev god mat, spel och prat. Klockan halv 11ringer mamma och berättar att min hund är livrädd för smällarna. Jahopp Carl var snäll och körde hem mig. Missade hummern hos dom men det var inget att bry sig om. Firade lite med mamma och vid kvart i 12knackar de på dörren, mitt hjärta stod där! Han har haft ett nyårslöft sen första året vi firade och igår var de 4gången som vi firade :) så självklart blev det samma i år igen. Hummer hade han med sig också så jag fick smaka för första gången. Inte riktigt en super nyår men jag klagar absolut inte :)
Dags att ta tag i detta år!


   Allmänt
Publicerat 2013-01-01 Klockan 10:16:36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback