varning! mycket text + bilder


Eftersom vi är ganska nya inne på de nya året så ger jag er mängder av bilder från 2012. Så många att ni kanske inte ens orkar kolla men det är för er som vill. Har gnällt att det året var ganska segt men nu när jag tänker efter har jag hunnit med en hel del. Erik och jag började året med att flytta ihop. Efter några månader skaffade vi en hund tillsammans som betyder sjukt mkt för mig, älskade dibbe. Jag festade endel med min bror och de resulterade i att jag och mitt ex blev "vänner" igen. 
Jag jobbade alldeles för mycket i sommar, så min sommar har jag inte mycket att berätta om. Linnea och jag sprang iallafall på willys ett ex antal gånger ;) men det kommer ni inte få veta varför hahaha!!
Jag besökte Norge och Belfast. Belfast var verkligen det bästa. Jag firade min 20års dag med dom bästa tjejerna som man kan ha. Tack till Linnea, Louise & Karin för att ni är så underbara tjejer. Älskar er i mängder!
Firade även 3år med mitt hjärta. Gud vad jag älskar honom. Vi har även festat endel på sista tiden och det är riktigt skoj.
Annars så tatuerade jag mig för första gången och blev missnöjd, jävla skit fan. Text kan väl inte vara svåååårt!?!?!
Besökte sthlm några gånger, Erik hoppade fallskärm, vi åt glass i söderköping och vi flyttade även hem igen, men det var inte för att våran kärlek tog slut utan för den som ägde lägenheten.
Nu hoppas jag att 2013 har dubbelt så mycket kul att erbjuda!
 
 Dom flesta bilderna är mobil/instagram bilder men det får duga. Kommer bli skoj att kolla tillbaka till detta nästa år!
 
 

 
 

   Allmänt
Publicerat 2013-01-10 Klockan 14:51:43



Kommentarer
Postat av: Lina

vf missnöjd med tatueringen?

2013-01-10 @ 22:13:49
URL: http://linamarialee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback