16


Ligger just nu i soffan och slappar och dricker kaffe. Njuter sista kvällen i lägenheten på ganska länge. Trivs så bra här, var väldigt skeptisk till Norrköping men så får Erik en lägenhet på ett prima ställe. Var nyss ute med
Dibbe och då gick vi vid promenaden bara för att vi kan. Trodde jag inte för några månader sen att jag skulle bo här.
Idag har jag iallafall städat hela lägenheten, handlat och ikväll var vi på bio. Var en riktigt bra film vi såg ☺ nu ska jag njuta i våran soffa innan jag kryper ner hos min andra halva.

Översta bilden är en dålig bild från promenaden och den under är den "slingan" dibbe och jag går varje dag här 😄


   Allmänt
Publicerat 2013-07-16 Klockan 21:55:26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback