7


Nu är jag hemma i Västervik igen. Hade en bra helg i Norrköping. Tanken var att vi skulle till power meat i fredags men Erik och jag hade så mysigt så vi stanna hemma. Vi hade lite mys att ta igen på 2veckor 😉
Igår gick jag in till stan och träffade Tina. Vi köpte fika och sedan satte vi oss i en park och pratade, sjukt härligt i en större stad.
Idag åkte jag med min bror hem. Stannade i linköping och köpte fräcka fröken och en smoothis till mig. Han skulle även prata med folk i affärer innan vi kom iväg (han har semester) så han ville träffa några.
Nu ska jag snart ut på promenad med dibbe och bara slappa. Sjukt varmt!


   Allmänt
Publicerat 2013-07-07 Klockan 18:36:34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback