Gyllene tider


Herregud alltså! Jag har fortfarande ett rus i hela kroppen.
Igår var jag på gyllene tider med mamma och min bror. Mamma fick de i present av oss. Och nu till saken, jag har självklart sett per Gessle på bild osv men gud så SNYGG han var live!! När han spela gitarr och dansa. När han spela "när vi två blir en" så började jag hoppa och dansa som bara den. Ja jisses 😉
Älskar förövrigt deras låtar så det var en toppenkväll. Förra året när jag jobba midsommarafton så var det ett program om dom på natten som vi kollade på och då sa jag "dom måste jag se live någon gång" då sa mina kollegor att dom har lagt ner banden, men nu äntligen fick jag se dom iallafall 😉

Innan konserten så var vi och åt och drack öl, och efter så satte vi oss på en uteservering och tog oss varsin drink 😄 dumma som vi var skynda vi oss till konserten och Linnea Henriksson var
Förband? Man blev defenitivt inte pepp av hennes låtar, men vi beställde alkohol i baren så vi var nöjda.
Underbar kväll!

Hade förövrigt månadsdag med min andra halva, överraska han med 5rosor :)

 


   Allmänt
Publicerat 2013-07-18 Klockan 15:33:00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback