Missing people


Ibland blir jag så trött på människor. Kan inte en del bara sköta sitt egna? Igår jobbade jag till halv 10 även att jag är sjuk. Efter jobbet åkte jag och två kollegor och linas pojkvän till ett ställe där vi skulle leta efter Kjell som är försvunnen. Vi kontakta missing people och dom sa vart vi skulle. Vi köpte med corner som vi åt och sedan gick vi runt. Efter ett tag ringer dom och undrar om vi kan leta i stan och de gjorde vi självklart. Klockan 3 på natten tog becca och jag en bild på oss när vi går i ett industiområde. Jag la upp på face och idag har en kille gjort en STATUS!! Om hur illa han tycker de är att man ler när man är ute och letar. Snälla skaffa ett liv! Vi var ute och leta från 22.30 till 03.30, det om något tycker jag var en bra grej att göra 😃 vi leta vid sjökanten, hamnen, industriområde, bostadsområde.
Ni som inte har något att göra borde vara med på skallgången idag!
Nu ska jag vila och klockan 15 blir det att gå till doktorn, hoppas dom hittar felet.


   Allmänt
Publicerat 2013-07-31 Klockan 12:06:04



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback