3


Dags att skriva av sig lite. Just nu mår jag lite sådär. Min kropp har ballat ur. Känner en inre stress. Jag bor på 3ställen just nu. Mina kläder är hos Erik och Fredric i Norrköping, jag bor i en etta i Linköping med min bror, hans tjej och två hundar, min andra halva är i Västervik.mamma.
Skulle ta klart mitt körkort här i linköping innan mitt sommarjobb börjar. Dom lovade uppkörning innan 2veckor men jag måste köra landsväg och det ska ta 2lektioner men det finns inga lektioner på ca 2veckor, nej men vad fan ska jag göra då?!
Mår illa, har magvärk, känner smärta i bröstet och min kropp är trött, skulle kunna ligga en heldag.
Nej jag skulle kunna strejka en stund.


   Allmänt
Publicerat 2013-06-03 Klockan 23:36:52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback