Blääää


Idag är jag äntligen ledig och det känns väldigt skönt. Jag är fortfarande förkyld och allergin sitter kvar så mina ögon kliar och min näsa rinner, hoppas de släpper snart.
Annars är jag sjukt deppig!!!! Jag vill till bråvalla och se massa bra band och festa med bra vänner, men istället ska jag jobba.. Ja det suger kan jag erkänna! Min bror sa att vi kan se hoffmeastro när dom kommer på hojrock men det är ju inte alls samma stämning som på en festival. Men jag får nöja mig, tyvärr.
Nu ska jag fortsätta äta choklad och dricka energi dryck. Och vill någon med till bråvalla som har körkort till lördagsmorgon, så får ni hojta!


   Allmänt
Publicerat 2013-06-27 Klockan 12:58:36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback