Text


Då är det söndag igen och det har hänt en del sen sist. I fredags fyllde jag 21 och då bjöd min bror och hans tjej med mig ut, vi köpte kebab och satt i en park. Det var super mysigt och hundarna var även med.
Sedan åkte hjärtat och jag till viken för att spendera helgen där. Mamma hade lagat maten som jag valde (vi får alltid välja mat när vi fyller år)
Jag valde midsommar mat som satt fint i magen. På kvällen åkte Erik och jag till verkebäck för att handla godis.
I lördags fikade jag med mamma, vi åt hos Eriks föräldrar, och jag kollade när Madde gifte sig, Så sjukt fint!! vi var på bilträff och sedan blev det dricka och även fira min bror. Jag var på dåligt humör så Erik och Oskar fick dra krogen själva.
Idag har vi slappar och nu ligger vi på våran madrass och ska snart sova. Karin och Alex var här en snabbis förut och sedan stor handla vi.
Hoppas morgondagen har något kul att erbjuda


   Allmänt
Publicerat 2013-06-09 Klockan 22:40:34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback