Work


9,5 timmar på jobbet och jag är helt slut. Hade en himla tur idag för vi gjorde om mitt schema lite så jag slipper börja vid 12 vissa dagar. Mindre pengar såklart men de struntar jag i. Behövs jag inte den tiden så stannar jag hellre hemma dom timmarna.
Det var skönt att komma tillbaka efter några veckor därifrån, blir så glad av att träffa en del kollegor så detta kommer nog bli perfekt iallafall!
Snart dags att sova och imorgon ska jag kolla på lite saker till våran lägenhet innan jag ska jobba.

Idag är det även ett år sedan som vi hämtade våran dibbe och 3,10 år sedan som jag fick min fina pojkvän, sambo!


   Allmänt
Publicerat 2013-06-17 Klockan 23:45:45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback