Jobbig dag


Dagen började med att jag har jobbat natt & så fort jag sluta skyndade jag mig hem för att fixa mig. Idag stod det begravning på schemat. Något av det jobbigaste jag vet.
Det blev iallafall en jätte fin begravning och det är Väldigt jobbigt att se alla som gråter och speciellt min fina älskade Erik.
När jag satt där slog de mig "tänk den dagen då jag måste gå på min mammas" och "tänk om jag skulle förlora Erik" fy tusan.. Något som aldrig får hända.
Efter begravningen blev det mat och fika innan vi begav oss hem.
Nu ligger jag i soffan och ser på tv. Ska snart gå med dibbe och sedan krypa ner isängen. Så sjukt trött!
God natt


   Allmänt
Publicerat 2013-03-06 Klockan 20:53:00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback